[Column] Remco Klöters: Vloggers flagged

door Redactie  |  07 Augustus 2017    reacties  0 reacties  |  Reageer
Authenticiteit, spontaniteit, persoonlijkheid. Zomaar wat termen die onmisbaar zijn voor een succesvolle social influencer. Jongeren zijn uitermate gevoelig voor alle real life avonturen van vloggers als Enzo Knol, Monica Geuze of Rutger Vink. Maar hoe spontaan, authentiek en op eigen meningen gebaseerd zijn hun vlogs eigenlijk?  Ik nam de proef op de som en bekeek de laatst geplaatste vlog van Enzo Knol (#1454). We zien Enzo meteen... Lees verder

[Column] Didier Kick: Procter & Gamble betaalt mee aan transfer Neymar

door Redactie  |  07 Augustus 2017    reacties  0 reacties  |  Reageer
Schrikbarend dat één van ‘s werelds grootste adverteerders haar budget voor digitaal adverteren gigantisch laat slinken. Is het dan over met digitaal adverteren of geeft Procter & Gamble hier een verkeerd signaal? Ik denk dat ze bij hebben moeten lappen aan de overstap van Neymar naar Paris Saint-Germain, omdat hij anders niet meer met Gilette zou scheren.  P&G snapt ‘t nie  P&G, fabrikant... Lees verder

[Column] Sietse Pots: Waarom Trump (nog) geen nieuwe communicatiedirecteur nodig heeft

door Redactie  |  01 Augustus 2017    reacties  0 reacties  |  Reageer
Na amper 10 dagen nam het Witte Huis alweer afscheid van zijn communicatiedirecteur Anthony Scaramucci. Een slimme zet, want met Trump als president is elke communicatiedirecteur overbodig. Als ze er dan toch een willen aanstellen, dan heeft Barron Trump (11 jaar) de beste papieren. Scaramucci’s voorgangers hadden het ook niet makkelijk. Zo moest Sean Spicer zich voor journalisten verschuilen in de bosjes toen hij verrast werd door... Lees verder

[Column] Bob Goulooze: Weg met John de Mol

door Redactie  |  21 Juli 2017    reacties  0 reacties  |  Reageer
Hoelang John de Mol al de lijst van de mediapersoon van het jaar aanvoert, weet ik niet. De afgelopen jaren stuurden de samenstellers van deze lijst me een enquêteformulier toe. Ook een lijst met potentiële kandidaten. Ik ken de meesten niet. Wel de nummer één, John de Mol. De vraag dringt zich op: hoe leuk is een voetbalcompetitie als één club altijd het kampioenschap behaalt? Niet denk ik. Daarom zou mijn... Lees verder

[Column] Marianne van Soomeren: Waar blijven de hits?

door Redactie  |  20 Juli 2017    reacties  0 reacties  |  Reageer
Elke maand bereiken ons weer de zorgwekkende cijfers van de afkalvende kijkcijfers op tv. Met kunst en vliegwerk proberen STER, RTL en SBS aan hun bereiksafspraken te voldoen. Zo introduceerde RTL dit jaar de All Screen GRP voor de doelgroep 20 tot 34 jaar, waarbij commercials zowel op tv als RTLXL worden uitgezonden. Om maar aan de vraag te voldoen van jongere kijkers. Vrije valEr is nu een extra zorg bijgekomen. Want ook de online kijkcijfers... Lees verder

Geef jouw
reactie op twitter

Volg ons op twitter

Meld je aan voor de
gratis nieuwsbrief

Lees ook de column van Bas Vugt over online media…
Lees verder
RSS feed Molblog

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie
SLUIT