[Interview] Hugo Schurink over de Media and Digital Predictions-studie van Kantar Millward Brown

door Redactie  |  17 Januari 2018    reacties  0 reacties  |  Reageer
De jaarlijkse Media and Digital Predictions-studie van Kantar Millward Brown is weer gepubliceerd. De studie voorziet marketeers van de nieuwste inzichten op het gebied van media en digital marketing. Wij spreken met Hugo Schurink, Director Strategic Client Growth bij Kantar Millward Brown. Hallo Hugo. Sinds wanneer publiceren jullie de Media and Digital Predictions? We doen dat sinds 2009, dus alweer bijna tien jaar. Elk jaar kijken we ook even... Lees verder

[Interview] Marlene Wickel over bioscoop, advertising en innovatie

door Redactie  |  16 Januari 2018    reacties  0 reacties  |  Reageer
Marlene Wickel is al 17 jaar directeur van bioscoopreclame-exploitant Jean Mineur Mediavision en het gaat beter dan ooit. De zalen zitten vol, er worden nieuwe bioscopen gebouwd en innovaties als de introductie van 4DX zijn aan de orde van de dag. Wij hebben een meer dan boeiend gesprek met een van de meest vooraanstaande ambassadeurs van film in het algemeen en bioscoopreclame in het bijzonder. Marlene Wickel: "In 2018 zullen wij extra energie... Lees verder

[Interview] Marketingdirecteur Coca-Cola Nederland Jeroen Lampe over Fuze Tea

door Redactie  |  15 Januari 2018    reacties  0 reacties  |  Reageer
Coca-Cola introduceerde onlangs het ijstheemerk Fuze Tea op de Nederlandse markt. Het is de grootste merkintroductie sinds Coca-Cola Zero, tien jaar geleden. Toch bleef het nog gissen naar hoe de introductiecampagne wordt ingestoken. Wij vragen het Jeroen Lampe, marketingdirecteur van Coca-Cola Nederland. Dag Jeroen, Fuze Tea bestaat in een aantal landen al sinds 2012. Waarom pas nu in Nederland? Fuze Tea is momenteel in meer dan 50 landen... Lees verder

Stefan Nuijten over The Fightclub Digital en de advertentiemarkt 2018

door Redactie  |  12 Januari 2018    reacties  0 reacties  |  Reageer
Het door Michiel Mol opgerichte ME Worldwide, de holding boven onder meer het Bredase fullservicebureau The Communication Company (TCC), heeft een 100 procent belang genomen in de startup The Fightclub Digital. Wij vragen Stefan Nuijten, partner bij ME Worldwide, naar de plannen van The Fightclub Digital en zijn visie op de ontwikkeling van de advertentiemarkt in 2018. Stefan Nuijten: "Cognitieve content marketing, artificial... Lees verder

[Interview] Ido Sharon over Wayne Parker Kent

door Redactie  |  08 Januari 2018    reacties  0 reacties  |  Reageer
Voor Wayne Parker Kent was 2017 een jaar vol dynamiek. Er was de lancering van Famme Baby, de overname van One More Thing, de strategische investering van Mediahuis, de lancering van Wayne Parker Kent in België en de groei van contentmarketingbureau The Agency. We spreken met Ido Sharon, Commercial Director bij Wayne Parker Kent. Welke van jullie platformen waren in 2017 het meest succesvol? We hebben eigenlijk over de hele linie... Lees verder

Geef jouw
reactie op twitter

Volg ons op twitter

Meld je aan voor de
gratis nieuwsbrief

Lees ook de column van Bas Vugt over online media…
Lees verder
RSS feed Molblog

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie
SLUIT