Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt campagne De NRC Code

door Redactie  |  19 Mei 2017    reacties  0 reacties  |  Reageer

 


NRC start een campagne waarin de kwaliteitsjournalistiek van NRC centraal staat. De campagne die door Ceci n’est pas un bureau is ontwikkeld, laat zien hoe de NRC-journalistiek gebaseerd is op De NRC Code: een document waarin de uitgangspunten en grondbeginselen zijn vastgelegd.


Juist in een tijd van vluchtigheid, oppervlakkigheid en nepnieuws richt NRC zich tot lezers die hechten aan journalistieke kwaliteit. Op een speciale actiepagina nrc.nl/nrc-code, kunnen lezers alles te weten komen over de NRC Code.


Naast online zal de campagne ook worden gevoerd in de eigen media, magazines en op radio. Afzender is nrc.next, de NRC in de ochtend.


De campagne is in nauwe samenwerking tussen Ceci n’est pas un bureau, uitgeverij, hoofdredactie en beeldredactie tot stand gekomen.


www.cecinestpasunbureau.nl  
www.nrc.nl




 

Geef jouw
reactie op twitter

Volg ons op twitter

Meld je aan voor de
gratis nieuwsbrief

Lees hier de mening van onze columnisten over online marketing…
Lees verder

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie
SLUIT