Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions

door Redactie  |  07 Augustus 2017    reacties  0 reacties  |  Reageer


Influencer Solutions is een nieuwe benadering van influencer marketing waarbij de combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de merken van Hearst Netherlands centraal staan. Met Influencer Solutions speelt Hearst Netherlands in op de ontwikkelingen in influencer marketing.


Drie keer impact via drie lagen van invloed


Via Influencer Solutions biedt Hearst branding partners verschillende content formats gemaakt door drie typen contentmakers waarmee op drie manieren impact wordt gerealiseerd.


Drie lagen van invloed

1  Experts  
2  BN’ers en BI’ers (Bekende Influencers)
3  (micro) Influencers


Drie lagen van impact

1  Kwaliteit en vertrouwen
2  Inspiratie en aspiratie
3  Persoonlijk en dichtbij



De content die deze drie groepen influencers maken, wordt verspreid op de (owned) kanalen van de mediamerken van Hearst. 


De kracht van micro influencers


Hearst kiest er bewust voor om te werken met (micro) influencers die gescout worden op talent en skills in plaats van op engagement alleen. Door zich te richten op talentvolle makers in plaats van influencers met slechts een groot bereik kan de content rekenen op meer engagement en hebben campagnes met een branding partner meer impact. Behalve talentvolle makers gescout op Instagram maken ook de eigen editors van Hearst onderdeel uit van de influencer projecten.


Met Influencer Solutions speelt Hearst in op de trend waarbij er sprake is van een verschuiving van push naar pull marketing en een kritische consument die het (maatschappelijk) doel (purpose) van een merk steeds belangrijker vindt.




Cosmopolitan’s Life Goal Network


Influencer Solutions is al operationeel. Cosmopolitan deed in juli de soft launch van Life Goal Network.

Hearst International, onderdeel van Hearst Corporation, geeft als ’s werelds grootste Amerikaanse uitgever van tijdschriften ruim 300 edities in meer dan 100 landen uit. Belangrijke titels in het portfolio zijn Cosmopolitan en ELLE, internationale merken met wereldwijd de meeste edities, ELLE DÉCOR, Esquire, Good Housekeeping, Harper’s BAZAAR, Popular Mechanics en Seventeen. Daarnaast geeft Hearst International ook titels uit via internationale joint ventures, zoals Men’s Health en Runner’s World in Groot-Brittannië, Grazia en Madison in Australië en The Robb Report in Rusland en China. In Groot-Brittannië geeft Hearst UK 24 tijdschriften en 22 websites uit. In de Verenigde Staten geeft Hearst 20 tijdschriften uit.

Hearst Netherlands, gevestigd aan het Koningsplein in Amsterdam, geeft de merken ELLE, ELLE Decoration, ELLE Eten, Harper’s BAZAAR, Esquire, Cosmopolitan, Men’s Health, Women’s Health en Quote uit, die op de markt worden gebracht via mobiel, desktop en print. Hearst Netherlands bereikt online 5 miljoen unieke vrouwelijke bezoekers en meer dan 1 miljoen unieke mannelijke bezoekers per maand met de verschillende domeinen. Daarmee is Hearst Netherlands de leidende partij op het gebied van selectief online bereik aan de bovenzijde van de markt.


www.hearst.nl

Geef jouw
reactie op twitter

Volg ons op twitter

Meld je aan voor de
gratis nieuwsbrief

Lees hier de mening van onze columnisten over online marketing…
Lees verder

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie
SLUIT