ProMille Media breidt portfolio uit met 27 titels

door Redactie  |  14 September 2017    reacties  0 reacties  |  Reageer

 


ProMille Media, het loket voor de nationale adverteerdersmarkt voor regionale en lokale media, heeft per 1 september zijn portfolio uitgebreid met 27 nieuwe titels. Via ProMille Media kunnen adverteerders nu ruim vijf miljoen Nederlanders in de regio en lokaal bereiken.


Toegevoegd zijn ondermeer de titels van Uitgeverij De Bode en Uitgeverij Het Kontakt, maar ook het Nederlands Dagblad en het Reformatorisch Dagblad.


Dankzij de portfolio-uitbreiding biedt ProMille Media nu dekking in de provincies Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland, Limburg, Noord-Brabant, Zeeland en Groningen.


Ook de nieuwe regionale en lokale merken in het portfolio worden gemaakt door eigen kwaliteitsredacties en kenmerken zich door een sterke lokale binding.


Het Nederlands Dagblad en het Reformatorisch Dagblad kenmerken zich door een sterke lezers-blad binding en zorgen voor dekking in een gebied dat aanvullend is op het gebied van de regionale titels.


 www.promillemedia.nl





Geef jouw
reactie op twitter

Volg ons op twitter

Meld je aan voor de
gratis nieuwsbrief

Lees hier de mening van onze columnisten over online marketing…
Lees verder

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie
SLUIT