Harper's Bazaar organiseert de International Women's Day Summit op 6 maart

door Redactie  |  22 Februari 2018    reacties  0 reacties  |  Reageer

Op 6 maart, twee dagen voor Internationale Vrouwendag, organiseert Harper's Bazaar Network Academy in samenwerking met BrandedU de International Women’s Day Summit 2018 in het Amsterdamse DeLaMar Theater.


Op het programma staan sprekers uit Nederland en buitenland die onderwerpen als ongekende ambitie, het beïnvloeden van perceptie, het trainen van je brein en het belang van authenticiteit bespreken.


Doel van de dag is onder meer vrouwelijk rolmodellen zichtbaar maken, de zichtbaarheid van vrouwen vergroten én natuurlijk veel nieuwe contacten en inzichten opdoen.


Een greep uit de sprekers van die dag: neuropsycholoog en professor Margriet Sitskoorn, politica Sylvana Simons, mede-oprichter Propercorn Cassandra Stavrou, mede-oprichter TomTom Corinne Vigreux en Chief Marketing & Operations Officer van Microsoft Netherlands Cara Antoine


Cécile Narinx, hoofdredacteur van Harper’s Bazaar: "2018 zou het jaar van de vrouw worden las ik in de krant en het matriarchaat zou nakende zijn. Tikje overdreven vind ik, alsof we nu pas wakker worden. Het feit is wel dat het tot sommige mannen nu pas doordringt dat vrouwen niet meer van gisteren zijn.


En dat het tot sommige vrouwen nu pas doordringt dat ze iets kunnen, nee, móeten doen om ook zichzelf serieus te kunnen nemen. Nietsdoen is geen optie, terwijl iets doen heel simpel kan zijn en toch alle verschil maakt. Daar dragen wij met deze Summit graag aan bij."


Nancy Poleon, oprichter BrandedU: "Zelfs in Nederland verdienen vrouwen nog altijd minder dan mannen. Internationale Vrouwendag is een mooi moment om extra aandacht te geven aan de prestaties van een aantal vrouwelijke rolmodellen. Door hun verhalen te delen denken we andere carrièrevrouwen te inspireren en empoweren."


Een kaart kopen voor de International Women’s Day Summit 2018 kan hier


www.harpersbazaar.com
www.brandedu.nl




 

Geef jouw
reactie op twitter

Volg ons op twitter

Meld je aan voor de
gratis nieuwsbrief

Lees hier de mening van onze columnisten over online marketing…
Lees verder

Deze website maakt gebruik van cookies. Waarom? Klik HIER voor meer informatie
SLUIT